Kim jesteśmy

Polityka Prywatności Serwisu uwalniaj.pl

1. Postanowienia Ogólne

1.1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych użytkowników korzystających z serwisu uwalniaj.pl (dalej: „Serwis”), którego administratorem jest Jarosław Sawicki (dalej: „Administrator”).

1.2. Administrator dokłada wszelkich starań, aby chronić prywatność użytkowników Serwisu i zapewnić im bezpieczeństwo w trakcie korzystania z oferowanych usług, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

1.3. W celu kontaktu w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem e-mail: biuro@uwalniaj.pl.

2. Zakres i Cel Przetwarzania Danych Osobowych

2.1. Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników Serwisu w celu:

a. Realizacji zamówień składanych przez użytkowników, w tym zakupu szkoleń online oraz szkoleń na żywo.

b. Przetwarzania płatności realizowanych przez zewnętrznych dostawców usług płatniczych.

c. Wysyłania newslettera, o ile użytkownik wyraził zgodę na jego otrzymywanie.

d. Prowadzenia działań marketingowych, w tym remarketingu i profilowania w oparciu o dane zebrane za pośrednictwem narzędzi takich jak Google Analytics, Facebook Pixel oraz TikTok Pixel.

e. Kontaktowania się z użytkownikami w sprawach związanych z realizacją umowy, zapytaniami lub obsługą klienta.

2.2. Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów wskazanych w pkt 2.1.

3. Rodzaje Przetwarzanych Danych

3.1. Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe użytkowników:

a. Dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.

b. Dane dotyczące zamówień: historia zamówień, sposób płatności, adres dostawy (jeśli dotyczy).

c. Dane dotyczące płatności: szczegóły transakcji przetwarzane przez zewnętrznych dostawców usług płatniczych.

d. Dane zbierane automatycznie: adres IP, typ przeglądarki, typ urządzenia, aktywność na stronie Serwisu (cookies).

3.2. Dane te są przetwarzane w celach wskazanych w pkt 2.1 i mogą być udostępniane partnerom technologicznym odpowiedzialnym za obsługę Serwisu oraz dostawcom usług płatniczych.

4. Podstawy Prawne Przetwarzania Danych

4.1. Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie:

a. Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w celu realizacji umowy (np. realizacja zamówień, obsługa klienta).

b. Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – na podstawie zgody użytkownika (np. wysyłka newslettera, marketing bezpośredni).

c. Art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (np. wystawianie faktur).

d. Art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. zabezpieczenie roszczeń, marketing bezpośredni).

5. Przekazywanie Danych

5.1. Dane osobowe użytkowników mogą być przekazywane:

a. Podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora, takim jak dostawcy usług IT, dostawcy bramek płatniczych, firmy marketingowe, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

b. Organom publicznym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

5.2. Administrator nie przekazuje danych osobowych użytkowników do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, chyba że jest to konieczne i zapewnione są odpowiednie środki ochrony danych osobowych.

6. Okres Przechowywania Danych

6.1. Dane osobowe użytkowników będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane:

a. Dane związane z realizacją umowy – przez okres obowiązywania umowy oraz do momentu upływu terminu przedawnienia roszczeń.

b. Dane przetwarzane na podstawie zgody – do momentu wycofania zgody.

c. Dane przetwarzane w związku z obowiązkiem prawnym – przez okres wymagany przepisami prawa (np. przechowywanie dokumentów księgowych).

7. Prawa Użytkowników

7.1. Użytkownikom przysługują następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a. Prawo dostępu do swoich danych osobowych.

b. Prawo do sprostowania swoich danych.

c. Prawo do usunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”).

d. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych.

e. Prawo do przenoszenia danych do innego administratora.

f. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

g. Prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.

h. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).

7.2. W celu realizacji swoich praw użytkownik może skontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: biuro@uwalniaj.pl.

8. Pliki Cookies i Technologie Śledzące

8.1. Serwis wykorzystuje pliki cookies oraz inne technologie śledzące w celu poprawy funkcjonalności Serwisu, analizy ruchu na stronie oraz prowadzenia działań marketingowych.

8.2. Użytkownik może zarządzać plikami cookies za pośrednictwem ustawień swojej przeglądarki internetowej. Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcje dostępne w Serwisie.

8.3. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies znajdują się w Polityce Plików Cookie dostępnej na stronie Serwisu.

9. Zmiany Polityki Prywatności

9.1. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Prywatności, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa lub wprowadzenia nowych funkcjonalności Serwisu.

9.2. O wszelkich zmianach użytkownicy zostaną poinformowani za pośrednictwem Serwisu lub drogą mailową (w przypadku użytkowników zapisanych do newslettera).

10. Kontakt

10.1. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących Polityki Prywatności, przetwarzania danych osobowych lub realizacji praw użytkownika, prosimy o kontakt pod adresem: biuro@uwalniaj.pl.